Årsmöte 2021- 25 mars 19.30

20 APR 2021 21:14
Årsmöte sker i klubblokalen. Om handlingar till årsmötet önskas kontakta This is a mailto link
  • Uppdaterad: 20 APR 2021 21:14

Det är verktyget där ni via hemsidan kan hantera och publicera all tänkbar information för er förening! Ni kan lägga upp lag- och gruppsidor inklusive aktivitetskalendrar. Ni har ocks?tillgång till ett mediaarkiv för bilder och dokument samt en verktygslåda där ni t ex administrerar föreningens LOK-stödsredovisning, hanterar föreningsinformation och lämnar in årsrapporten till Riksidrottsförbundet.

För att ni snabbt ska komma igång med arbetet s?erbjuds en kortare utbildning där ni under ca tre timmar får en introduktion av hela miljön genom föreläsningar och praktiska övningar. Ni får även en genomgång av verktygslådan samt lära er hur man administrerar sin IdrottOnline Klubb sida. Dessutom introduceras en studieplan lämplig att använda p?hemmaplan för att i föreningen kunna diskutera frågor kring informations- och kommunikationsstrategi. Vi rekommenderar att minst ett par personer från varje förening deltar. Det kan t ex vara en verksamhetsledare, föreningens webbredaktör och/eller den som hanterar föreningens LOK-stödsrapportering. Det behövs inga förkunskaper utan alla är välkomna.

För att ta reda p?när det finns utbildningstillfällen s?kontaktar ni ert eget distrikt.

Har ni fler frågor kring IdrottOnline Klubb kan ni via vår hemsida www.idrottonline.se hämta ner manualen och läsa om de vanligaste frågorna via Frågor och Svar. Ni är även välkomna att kontakta oss p?This is a mailto link.

Skribent: Riksidrottsförbundet

Med anledning av den ökade smittspridningen i Uppsala har vi i samråd med myndigheter anpassat vår verksamhet. Träningarna för våra diplomare är igång enligt schema. Om ni har frågor kontakta

This is a mailto link

Postadress: